Post Description
--=**>>+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-------+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-<<**=--
Quality Over Quantity Releases [.q o Q.]
Presents THE MOVIE: G.I. Joe: Retaliation (2013)
--=**>>+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-------+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-<<**=--
Canada / Verenigde Staten
Actie / Avontuur
99 minuten
geregisseerd door Jon M. Chu
met Dwayne Johnson, D.J. Cotrona en Adrianne Palicki
Het G.I. Joe team moet het opnemen tegen Zartan, Storm
Shadow en Firefly. Zartan, die als laatste gezien is
vermomd als president van de Verenigde Staten,
heeft nu alle wereldleiders in zijn broekzak met als
gevolg een naderende wereldoorlog waar onschuldigen
het slachtoffer van gaan worden. Tevens beschikt hij
over een aantal nieuwe handlangers die het G.I. Joe
team moeten uitschakelen.
+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-o.[..~~ iNFO ~~ ..].o-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+.
-.Source: G.I.Joe.Retaliation.2013.DVD5.RETAIL-SAM
-.Format: VIDEO_TS (DVD-5)
-.Beeld: 720*576 UNTOUCHED
-.iMDB: http://www.imdb.com/title/tt1583421/
-.Moviemeter: http://www.moviemeter.nl/film/80587
-.Youtube: http://www.youtube.com/watch?v=xD3G1ioRj54
-.Audio: Engels (DD5.1)
-.menu: QoQ Custom
-.Ondertitels: NEDERLANDS (QoQ Subs) Wit of Geel instelbaar
-.Covers: JA
+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-
Quality over Quantity (QoQ) Releases Vertalingen
Vertaling: Mystique67, Inartie & roobbai
Controle: Smokey
+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-
»»» Deze spot is op de NORMALE manier te downloaden door op de BLAUWE PIJL te klikken, of door op de link bij weblink te klikken.
»»» Onze releases staan als eerste op www.ultimate-Torrents.cc & www.place2home.net
»»» Heb je problemen met het downloaden van onze releases, of gewoon zin in een gezellige Chat kom naar www.QoQ.has.it
###---### EXTRA NOtE ###---###
Soms heb je wel eens dat een sub vertaald is op cam, en je
wacht op een goede versie.. en dan komt ineens de retail uit
en blijkt er ook al Retail NL subs in te zitten.
De nachtmerrie van elke vertaler..
Zo'n dag was het vandaag... Gemiste Kans, maar risico heb
je altijd..
Dus daarom onze eigen Custom versie dan was het toch niet
allemaal voor niks.
Comments # 0